Sesja RPG

Cycki, Smoki & Miecze


#1 2014-09-29 23:57:18

samashowalik

Mistrz Gry

Zarejestrowany: 2014-04-09
Posty: 83
Punktów :   

Duncan z Khar'rio

Miano: Duncan
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 34 lata
Rasa: Człowiek
Pochodzenie: Orda Heilar - Khar'rio

Wygląd: Postawny mężczyzna o bardzo krótkich jasnych włosach. Umięśniony. Przez lata walk jego ciało posiadło wiele znaków w formie blizn różnych rodzai. Jego oczy mają nienaturalny czerwony kolor przez obcowanie z wieloma orkami.

Osobowość: Powściągliwy, spokojny rycerz o niecodziennej twarzy. Jest typem osoby, której przeciętny człowiek nie chciałby zdenerwować. Gdy to się jednak stanie Duncan wpada w szał, którego nauczył się od Orków kiedy walczył z nimi w ramie w ramie, jego wrogowie nie mają szans. Nieskazitelna technika wyuczona przez wiele lat w Akademii Oranis w połączeniu z Szkołą Szału w Czarnej Skale pokazuje swoje największe zalety.

Historia: Zanim stał się jednym z Obrońców Królestwa Oranis, Duncan, syn Altera i Garii. Jako młodzieniec uczestniczył w wielu bojach po stronie orków z Czarnej Skały przeciw królowi Aidanowi, w wielu z nich odniósł rany, lecz nigdy zagrażające jego życiu. Szybko został zauważony przez jednego z generałów hordy i wysłany do Szkoły Szału. Jako pierwszy nie ork ukończył tą uczelnie, wbrew wielu przeciwnościom losu, stawianym mu przez nauczycieli. Następnie po kolejnych bitwach, w których nauczył się, że szał jest toporem obusiecznym został wzięty w niewole. Stało się to, gdy jego oddział wpadł w zasadzkę. Wielu wtedy zginęło, ale on przeżył. Jako jedyny wylądował w Oranis, które dalej było rządzone przez króla Aidana. Więzienie do którego trafił było pełne opryszków, rzezimieszków i wielu złodziei. Czuł się traktowany inaczej, był traktowany o wiele lepiej niż pozostali. Własna cela, trzech królewskich strażników, którzy się zmieniali co kilka godzin, nie głodzono go, ale brano często na przesłuchania. Dotyczyły one najczęściej Szału, ale i też taktyk Hordy Czarnej Skały. Około 3 miesięcy po bitwie, w której Duncan prawie stracił życie pojawiła się okazja do ucieczki. Ktoś zaatakował zamek Aidana i dzięki zamieszaniu udało mu się uciec z więzienia na wyższy poziom. Gdy wyszedł na główne piętro domyślił się dokąd prowadzi jedyna droga - sala tronowa. Kiedy otworzył drzwi zobaczył mnóstwo ciał zdobiących podłogę zamku i samego Króla, który kilka razy go przesłuchiwał na kolanach. Nad nim stał mężczyzna ubrany w pełną płytową zbroje. Bez chwili zamyślenia rzucił się do biegu, złapał miecz dwuręczny, który leżał przy jednym z trupów w jedną rękę. Wprowadził się w orczy szał, przegryzając skórę jednego z palców u wolnej ręki. Oponent spodziewał się ataku i ustawił tarczę z gotowości jednak Duncan przebił ją pchnięciem wykonanym całą swoją siłą. Miecz przedostał się przez sam środek tarczy, między metalowymi łączeniami by następnie pozbawić życia żołnierzowi. Po tym incydencie zostały wybaczone mu wszystkie winy, dostał się do Akademii Oranis, którą ukończył bez większych problemów. Następnie został mianowany na Obrońce Królestwa, co nie spodobało się wielu ludziom, szczególnie bratu Króla, Delosa.


Atrybuty:
Siła:8
Zręczność:4
Wytrzymałość:9
Inteligencja:7
Siła Woli:3
Percepcja:3
Charyzma:6

Sprawność fizyczna:
Atletyka:4
Blok:7
Bójka:3
Broń dwuręczna:9
Ciężki pancerz:9
Długie ostrza:1
Drzewce:1
Dwie bronie:2
Krótkie ostrza:1
Jeździectwo:3
Kradzież kieszonkowa:0
Kusze:3
Łuki:1
Miotanie:0
Obuchy:3
Otwieranie zamków:0
Rzemiosło [do wyboru]:0
Skradanie się:0


Umysł:
Alchemia:0
Czujność:7
Empatia:0
Fałszerstwo:0
Felczerstwo:3
Finanse:2
Koncentracja:1
Mechanika:0
Mistycyzm:0
Nauki przyrodnicze:0
Nauki humanistyczne:0
Tropienie:0
Znajomość polityki:0
Żywioł energii:0
Żywioł ognia:0
Żywioł powietrza:0
Żywioł wody:0
Żywioł ziemi:0

Perswazja:
Autorytet:4
Etykieta:1
Handel:0
Oswajanie zwierząt:0
Przebiegłość:1
Występy:0

Cechy:
Szał - dodawanie 2 do siły, jednak strata 1 inteligencji i percepcji.
Odrzucony - Nawet będąc Obrońcą Królestwa wielu ludzi w królestwie go nie akceptuje
Znany - Cieszy się sławą w Oranis, nie tylko dobrą ale i złą.
Wróg publiczny - Horda jest jego wrogiem
Trening wojownika - Może nauczyć wojownika techniki walki mieczem dwuręcznej lub podwyższyć jej status.

Zdolności magiczne:
Czary:
Znane Rytuały:


Mienie:

Rynsztunek:
Oręż: Dwuręczny miecz wykuty przez kowali z diabelskiej kuźni należącej do Zakonu Karosa. Jest zaklęty przez maga z dworu królewskiego aurą Zniszczenia Umarłych.
Pancerz:
Pełna płytowa zbroja zaklęta przez runy w niej umieszczone. Zmniejszają one ciężar zbroi.
Zdobiona tarcza z materiału tego samego co zbroja. Wygrawerowany jest na niej herb Królestwa, a runy na niej wzmacniają jej odporności na różne rodzaje magii.
Pisma: Brak
Inne: 200 Orańskich monet, bukłak wody, torba średnich rozmiarów.

Posiadłość: Zezwolenie na korzystanie z jednej komnat zamku Króla Aidana.
Wierzchowiec: Uzbrojony biały koń z czarną grzywą.

Relacje: Bardzo dobre relacje z Królem Aidanem.
Bliscy: Słyszał o swoich rodzicach tylko z opowieści. Ma siostrę bliźniaczkę, ale nie pojęcia gdzie.

Uwagi: Jest on dostępny tylko, gdy bohater gracza podąża ścieżką prawości i zostanie przyjacielem królestwa.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.xiaolinshowdown.pun.pl www.forumtira.pun.pl www.wolves.pun.pl www.rodzinka.pun.pl www.equusvs.pun.pl