Sesja RPG

Cycki, Smoki & Miecze


#1 2014-10-01 19:21:55

samashowalik

Mistrz Gry

Zarejestrowany: 2014-04-09
Posty: 83
Punktów :   

Leiar'no z Klanu Rero

Miano: Leiar'no
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 104 lata
Rasa: Elf
Pochodzenie: Wolne Marchie

Wygląd: Brązowe sięgające do barków włosy zaplecione w warkocz. Srebrny kolor oczu, nienaturalny dla żadnej ras jest nieodłączny od jego umiejętności z która się urodził. Jego delikatne rysy twarzy idealnie pasują do elfa, a jego czarny tatuaż otaczający większą część oka kończy się zaostrzeniami w okolicach skroni.

Osobowość: Jest zamknięty w sobie - od tego powinno zaczynać się opis jego charakteru. Nie lubi kontaktów z ludźmi, gardzi i czuje nienawiść do ich rasy. Do innych, odmiennego pochodzenia niż jego jest zdystansowany i zwykle ostrożny. Jego usposobienie do klanu jest łagodne wręcz opiekuńcze. Mógłby zrobić dla niego wszystko. "Klan ponad życie"

Historia: Kiedy osiągnął 47 wiosen jego wolą było zostać łowcą, i tak zresztą się stało. Szkolił go ponad trzystuletni Opiekun Klanu. Uczył go jak tropić, strzelać z łuku, walczyć specjalnymi elfickimi ostrzami zwanymi hiras'hai, zakładać wyrafinowane i skuteczne pułapki oraz stawać się niewidocznym w lesie. Nutka magii też weszła w zakres nauki Łowcy. Gdy minął niecały wiek, a Leiar'no był na łowach jego klan został zaatakowany przez łowców niewolników czy tak zwanych poszukiwaczy pokoju. Część ludzi porwano, a tych co próbowali oprzeć się naporowi wrogów pozbawiano bezwzględnie życia. Łowca wrócił do miejsca gdzie rozstawił się jego klan, lecz napotkał tam tylko zwłoki swoich pobratymców. Coś wtedy w nim się obudziło. Słyszał wołanie jego braci: "Pomścij nas!". Niewiele myśląc włamał się do chałupy jego mistrza i ukradł z niej Mistrzowski łuk z drewna wytrzymalszego niż stal oraz wystarczająco giętkiego by się nie złamał nawet przy bardzo dużym naciągu. Trop, który znalazł po wyjściu z terenów mieszkalnych zaprowadził go prosto do obozu łowców niewolników. Schował się pomiędzy drzewami, obserwował i liczył. Wypuścił strzał, żołnierz wroga padł na ziemie jak kłoda. Jak szybko tylko mógł zastrzelił dwóch kolejnych, po czym zmienił miejsce pobytu by więcej widzieć. Kiedy uznał, że jest już czysto zarzucił łuk na plecy, wyciągnął sztylet by rozciąć sznury, które trzymały bambusową klatkę z jego współplemieńcami. Tych których zraniono wyleczył za pomocą magii natury, a następnie wrócili do obozowiska. Na następny dzień Leiar'no został mianowany na Obrońce Klanu. Siedem lat po tym wydarzeniu, Sokoli Wzrok - jak elfy z klanu Rero zaczęły go nazywać - został wezwany na posiedzenie rady wojennej jako generał wojsk klanu. W ten sposób Leiar'no trafił do zamku Oranis.


Atrybuty:
Siła: 4
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 7
Siła Woli: 2
Percepcja: 9
Charyzma: 7

Sprawność fizyczna:
Atletyka 8
Blok: 0
Bójka: 2
Broń dwuręczna: 0
Ciężki pancerz: 0
Długie ostrza: 4
Drzewce: 0
Dwie bronie: 0
Krótkie ostrza 2
Jeździectwo: 0
Kradzież kieszonkowa: 0
Kusze: 0
Łuki: 9
Miotanie 0
Obuchy: 0
Otwieranie zamków: 0
Rzemiosło [do wyboru]: 0
Skradanie się: 0


Umysł:
Alchemia: 0
Czujność: 9
Empatia: 0
Fałszerstwo: 0
Felczerstwo: 3
Finanse: 0
Koncentracja: 8
Mechanika: 0
Mistycyzm: 2
Nauki przyrodnicze: 2
Nauki humanistyczne: 0
Tropienie: 4
Znajomość polityki: 0
Żywioł energii: 0
Żywioł ognia: 0
Żywioł powietrza: 3
Żywioł wody: 1
Żywioł ziemi: 0

Perswazja:
Autorytet: 1
Etykieta: 2
Handel: 0
Oswajanie zwierząt: 2
Przebiegłość: 2
Występy: 1

Cechy:
Niewidoczny - Znajdowanie kryjówek.
Obrońca - Silna potrzeba robienia rzeczy dobrych dla swojego klanu.
Przynależność - Las to jego dom, tam czuje się najlepiej.
Obowiązek - Potrzeba obrona innych, słabszych od siebie.
Nienawiść - Gdy celuje w człowieka jego percepcja wzrasta o jeden.

Zdolności magiczne: brak   
Czary: brak
Znane Rytuały: brak


Mienie:

Rynsztunek:

Oręż: Mistrzowski łuk z stalodrzewa, elficki dwubrzeszczotowy hiras'hai.
Pancerz: Elficka lekka zbroja.
Pisma: brak
Inne: Futro z lisa, balsam lecznicy.

Posiadłość: brak   
Wierzchowiec: brak   

Relacje: brak
Bliscy: brak

Uwagi:
- Awersja do ludzi.
- Sokole oko pozwala mu widzieć w nocy znacznie lepiej, przez co jego skuteczność strzałów pod ukryciem nocy zwiększa się o 20%.
- Silna wola przetrwania. W patowych sytuacjach jego wytrzymałość rośnie o 2 ceną 4 punktów percepcji.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.matin.pun.pl www.playrohan.pun.pl www.speedmenago09.pun.pl www.commandos.pun.pl www.gamecorner.pun.pl